24 maart 2013

Het dak moet eraf!

Hèhè, dat zit er ook weer op. Een week skiën in de Franse Alpen heeft mijn dichtgeslibde aderen weer helemaal opengegooid, en als gevolg daarvan zit ik nu met een bom energie, die ik nergens schijn kwijt te kunnen. Ik heb zin in een miljoen projecten, maar aangezien ik toch zoveel energie heb, moet ik een deel daarvan misschien maar gebruiken om wat zaken te stroomlijnen, en me vast te pinnen op één enkel project, of kom, een handjevol.



En een eerste project: deze blog. Ja, beste lezertjes, dat leest u goed. Er moet dringend eens wat veranderd en vernieuwd worden aan dit ding. Hij ziet er niet onaardig uit, dat is waar, maar hij voelt nog steeds aan alsof hij in sluimerstand is - als het kasteel van Doornroosje vóór de komst van de prins. Niet dat ik van plan ben op zo'n hoofs stuk onbenul te wachten. Neen, beste vrienden, ik begin er gewoon zelf aan. Wanneer? Nu!

En laat ik dat meteen doen door een volgende blogpost aan te kondigen: een verslag van de skireis. Geen minuut-op-minuut gebeuzel, maar een energiek, kort maar krachtig overzicht van de hoogtepunten. En dan bedoel ik natuurlijk niet de bergtoppen, maar de scheve leute die we in Les Menuires en omstreken hebben gehad. Trek je gordel strak, test je airbag, en duik in de volgende post als je durft!

Laat me misschien eerst deze post nog afsluiten met een paar van mijn ambities voor de toekomst:
  1. Deze blog volle peer tot leven wekken: een ambitie op korte termijn.
  2. Leren muurklimmen: in april beginnen we eraan!
  3. Leren time-lapsen: lees zeker ook eens hier - onder "over camera-uitrusting gesproken".
  4. Mijn boek afwerken: huh? Een boek? Jazeker!
Hierover later nog veel meer. Beloofd!